We willen het zo makkelijk mogelijk maken voor iedereen die voor het eerst de beurs op wil

319570 nick%20bortot ceo bux 2019 c0a952 large 1560262956

“Veel Europese jongeren willen voor het eerst de beurs op en het liefst zo snel mogelijk. De afgelopen maanden hebben zich dan ook ruim 60.000 nieuwe BUX Zero gebruikers aangemeld en is ons totaal beheerd vermogen met ruim 800% gestegen"  zegt Nick Bortot, CEO en oprichter van BUX. "Het is BUX’s missie om het, voor alle Europeanen die meer met hun geld willen doen, zo makkelijk mogelijk te maken om de beleggingsmarkt te betreden. We verwelkomen dan ook graag iedereen die, zonder wachtlijst, binnen een paar minuten wil beginnen met beleggen.”

BUX makes it easy and affordable for Europeans to do more with their money. Since launching in 2014, BUX has made the markets accessible for more than 2.5 million users across 9 countries in Europe. BUX currently offers 3 apps that allow users to explore the financial markets including BUX Zero, the flagship platform that is making commission-free trading possible, allowing users to invest in the brands and companies they care about. BUX Zero is currently available in the Netherlands, Germany and Austria. BUX X, launched in 2014, offers short-term, leveraged trading, all powered by a vibrant in-app community. BUX Crypto, launched in 2020, now offers an easy and affordable way to invest in Bitcoin and other digital currencies. Headquartered in Amsterdam, the Netherlands, the company is backed by Holtzbrinck Ventures, Velocity Capital, Orange Growth Capital and Initial Capital.

BUX maakt het eenvoudig en betaalbaar voor Europeanen om meer met hun geld te doen. Sinds de lancering in 2014 heeft BUX de markten geopend voor meer dan 2 miljoen mensen in 9 Europese landen. BUX heeft 3 apps gelanceerd die gebruikers in staat stellen om de financiële markten te ontdekken, zoals BUX Zero, BUX’s nieuwste app waarmee beleggers commissievrij aandelen van hun favoriete bedrijven kunnen kopen en verkopen. BUX Zero is op dit moment beschikbaar voor gebruikers in Nederland, Duitsland en Oostenrijk. BUX X, gelanceerd in 2014, gericht op korte termijn handel in CFD’s met een betrokken in-app community. Met BUX Crypto, gelanceerd in 2020, kunnen gebruikers op een makkelijke en betaalbare manier in bitcoin en andere digitale valuta beleggen.

.