We willen het zo makkelijk mogelijk maken voor iedereen die voor het eerst de beurs op wil

319570 nick%20bortot ceo bux 2019 c0a952 large 1560262956

“Veel Europese jongeren willen voor het eerst de beurs op en het liefst zo snel mogelijk. De afgelopen maanden hebben zich dan ook ruim 60.000 nieuwe BUX Zero gebruikers aangemeld en is ons totaal beheerd vermogen met ruim 800% gestegen"  zegt Nick Bortot, CEO en oprichter van BUX. "Het is BUX’s missie om het, voor alle Europeanen die meer met hun geld willen doen, zo makkelijk mogelijk te maken om de beleggingsmarkt te betreden. We verwelkomen dan ook graag iedereen die, zonder wachtlijst, binnen een paar minuten wil beginnen met beleggen.”

BUX makes it easy and affordable for Europeans to do more with their money. Since launching in 2014, BUX has made the markets accessible for more than 2.5 million users across 9 countries in Europe. BUX currently offers 3 apps that allow users to explore the financial markets including BUX Zero, the flagship platform that is making commission-free investing possible, allowing users to invest in the brands and companies they care about. BUX Zero is currently available in the Netherlands, Germany, Austria, France and Belgium. BUX X, launched in 2014, offers short-term, leveraged trading, all powered by a vibrant in-app community. BUX Crypto, launched in 2020, now offers an easy and affordable way to invest in Bitcoin and other digital currencies. Headquartered in Amsterdam, the Netherlands, the company is backed by Holtzbrinck Ventures, Velocity Capital, Orange Growth Capital and Initial Capital.

BUX maakt het voor iedereen makkelijker meer met je geld te doen. Of het nu gaat om lange termijn beleggen in aandelen en of om korte termijn handel in hefboomproducten. Sinds de officiële lancering van BUX in 2014 maken meer dan 2,5 miljoen mensen uit 9 Europese landen gebruik van de BUX apps. Met BUX Zero, BUX nieuwste app, kunnen beleggers aandelen van hun favoriete bedrijven kopen en verkopen zonder dat ze daarvoor commissie betalen. BUX Zero is op dit moment beschikbaar in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en België. BUX X biedt handel in hefboomproducten en daarnaast is er een levendige trading community in de app. Met BUX Crypto kunnen gebruikers op een makkelijke en betaalbare manier in cryptocurrency beleggen. BUX heeft kantoren in Amsterdam en Londen en het bedrijf heeft oa. Holtzbrinck Ventures, en Velocity Capital als aandeelhouder.