359830 bux%20stories%20row b2b3ff large 1595493132

BUX eerste Europese mobile broker die Stories introduceert

BUX Zero Stories laat de nieuwe generatie beleggers de markten volgen op een manier die bij hun levensstijl past

Amsterdam, 7 juli 2020 - Europese mobile broker BUX introduceert BUX Zero Stories, een functionaliteit waarmee de nieuwe generatie beleggers de markten kunnen volgen op een manier die bij hun levensstijl past. BUX is de eerste mobile broker die een social feature in de app biedt aan de enorme toestroom van beleggers die voor het eerst de aandelenmarkt betreedt tijdens de coronacrisis. Via Stories kunnen gebruikers swipen tussen het laatste nieuws van de beurs, updates over BUX Zero aandelen en aankondigingen vanuit BUX zoals nieuwe functionaliteiten en eenmalige acties.

“De huidige markt zorgt ervoor dat veel jongeren, vaak voor het eerst in hun leven, beginnen met beleggen. Om de beurs, die van nature ontoegankelijk en overweldigend is, behapbaarder te maken introduceren we nu BUX Zero Stories. Dankzij Stories kunnen gebruikers speciaal voor hen geselecteerd nieuws volgen op een manier die ze gewend zijn en zo op een eenvoudige en leuke manier meer met hun geld doen”, zegt Nick Bortot, oprichter en CEO van BUX.

BUX Zero Stories gaat vandaag live in de BUX Zero app. Via een slideshow in de app ontvangen gebruikers up-to-date beursnieuws, featurenieuws, updates over beschikbare aandelen en speciale aanbiedingen en promoties. Bovendien zal BUX Zero Stories linken naar interessante blogs voor nieuwe beleggers over alles wat met beleggen te maken heeft, van inzicht in wat dividend is tot meer informatie over groene aandelen.

BUX is Europe's largest neobroker and has been making it easy and affordable for Europeans to do more with their money since 2014. BUX's flagship platform, BUX Zero, is making commission-free investing more accessible and allows users to invest in the brands and companies they care about. BUX Zero is currently available in the Netherlands, Germany, Austria, France and Belgium. The full range of BUX products, including BUX Crypto and BUX X, are available across 9 countries in Europe. Headquartered in Amsterdam, the Netherlands, the company is backed by Holtzbrinck Ventures, Velocity Capital, Orange Growth Capital and Initial Capital.

BUX maakt het voor iedereen makkelijker meer met je geld te doen. Of het nu gaat om lange termijn beleggen in aandelen en of om korte termijn handel in hefboomproducten. Sinds de officiële lancering van BUX in 2014 maken meer dan 2,5 miljoen mensen uit 9 Europese landen gebruik van de BUX apps. Met BUX Zero, BUX nieuwste app, kunnen beleggers aandelen van hun favoriete bedrijven kopen en verkopen zonder dat ze daarvoor commissie betalen. BUX Zero is op dit moment beschikbaar in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en België. BUX X biedt handel in hefboomproducten en daarnaast is er een levendige trading community in de app. Met BUX Crypto kunnen gebruikers op een makkelijke en betaalbare manier in cryptocurrency beleggen. BUX heeft kantoren in Amsterdam en Londen en het bedrijf heeft oa. Holtzbrinck Ventures, en Velocity Capital als aandeelhouder.