Leer ons wat beter kennen.

BUX is Europe's fastest-growing neobroker and has been making it easy and affordable for Europeans to do more with their money since 2014. BUX's flagship platform, BUX Zero, is making commission-free investing more accessible and allows users to invest in the brands and companies they care about. BUX Zero is currently available in the Netherlands, Germany, Austria, France and Belgium. The full range of BUX products, including BUX Crypto, are available across 10 countries in Europe. Headquartered in Amsterdam, the Netherlands, the company is backed by HV Captial and Velocity Captial Fintech Ventures.

The investment services of BUX Zero are authorised and regulated by the Dutch Authority for Financial Markets (Autoriteit Financiële Markten - AFM).The services of BUX Crypto are offered by BUX Alternative Investments BV.

Met honderdduizenden gebruikers is BUX de snelstgroeiende mobiele broker van Europa. Het bedrijf, opgericht in 2014, maakt het voor iedereen makkelijker meer met je geld te doen. Met BUX Zero, BUX nieuwste app, kunnen beleggers sinds 2019 aandelen van hun favoriete bedrijven kopen en verkopen zonder dat ze daarvoor commissie betalen. BUX Zero is op dit moment beschikbaar in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en België. BUX zal in 2021 haar Europese uitbreidingsplan vervolgen. BUX heeft twee apps ontwikkeld voor verschillende type beleggers met uiteenlopende beleggingsdoelen: BUX Zero en BUX Crypto. BUX heeft oa. HV Capital, en Velocity Capital Fintech Ventures als aandeelhouder.

De beleggingsdiensten aangeboden via BUX Zero van BUX B.V. worden gereguleerd door de Autoriteit Financiële Markten (AFM).

Het laatste BUX nieuws

BUX Crypto ontvangt registratie DNB

BUX Crypto, het crypto platform van mobiele broker BUX, heeft de registratie van De Nederlandsche Bank (DNB) als aanbieder van crypto diensten ontvangen.

BUX Crypto receives registration of Dutch Central Bank

BUX Crypto, the crypto platform of neo-broker BUX, has received the registration from the Dutch Central Bank (DNB) as a provider of crypto services.

BUX onthult nieuwe branding BUX Zero

BUX, Europa’s snelst groeiende mobiele broker, introduceert vandaag een nieuwe look voor beleggingsapp BUX Zero waarbij ‘bouwen’ een centrale rol speelt.