Découvrez notre histoire et nos valeurs.

BUX is Europe's largest neobroker and has been making it easy and affordable for Europeans to do more with their money since 2014. BUX's flagship platform, BUX Zero, is making commission-free investing more accessible and allows users to invest in the brands and companies they care about. BUX Zero is currently available in the Netherlands, Germany, Austria, France and Belgium. The full range of BUX products, including BUX Crypto, are available across 9 countries in Europe. Headquartered in Amsterdam, the Netherlands, the company is backed by Holtzbrinck Ventures, Velocity Capital, Orange Growth Capital and Initial Capital.

The investment services of BUX Zero are authorised and regulated by the Dutch Authority for Financial Markets (Autoriteit Financiële Markten - AFM).The services of BUX Crypto are offered by BUX Alternative Investments BV.

Met in totaal meer dan 350.000 gebruikers is BUX de grootste mobiele broker van Europa. Het bedrijf, opgericht in 2014, maakt het voor iedereen makkelijker meer met je geld te doen. Met BUX Zero, BUX nieuwste app, kunnen beleggers sinds 2019 aandelen van hun favoriete bedrijven kopen en verkopen zonder dat ze daarvoor commissie betalen. BUX Zero is op dit moment beschikbaar in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en België. BUX zal in 2021 haar Europese uitbreidingsplan vervolgen. BUX heeft twee apps ontwikkeld voor verschillende type beleggers met uiteenlopende beleggingsdoelen: BUX Zero en BUX Crypto. BUX heeft oa. Holtzbrinck Ventures, en Velocity Capital als aandeelhouder.

De beleggingsdiensten aangeboden via BUX Zero van BUX B.V. worden gereguleerd door de Autoriteit Financiële Markten (AFM).

L'actualité BUX

BUX und Yapily verkünden strategische Partnerschaft in Open-Banking

Bux bietet damit als erster Neobroker in Österreich seinen Nutzern eine Open-Banking-Lösung an.

Open Banking : BUX étend son partenariat avec Yapily à la France

Ce partenariat vise à simplifier les dépôts de fonds sur l'application BUX Zero pour permettre aux clients de banques françaises d’alimenter leur compte d’investissement en quelques secon...

BUX lanceert internationale TV campagne en speelt zelf de hoofdrol

Mobiele broker toont belang van een goede financiële toekomst met in-house geproduceerde commercial