We willen het zo makkelijk mogelijk maken voor iedereen die voor het eerst de beurs op wil

Nick Bortot_CEO_BUX_2019.jpg
  • jpg

“Veel Europese jongeren willen voor het eerst de beurs op en het liefst zo snel mogelijk. De afgelopen maanden hebben zich dan ook ruim 60.000 nieuwe BUX Zero gebruikers aangemeld en is ons totaal beheerd vermogen met ruim 800% gestegen"  zegt Nick Bortot, CEO en oprichter van BUX. "Het is BUX’s missie om het, voor alle Europeanen die meer met hun geld willen doen, zo makkelijk mogelijk te maken om de beleggingsmarkt te betreden. We verwelkomen dan ook graag iedereen die, zonder wachtlijst, binnen een paar minuten wil beginnen met beleggen.”

ABOUT BUX

With more than 1 million users, BUX is on a clear path to becoming Europe's leading neobroker. With its intuitive investment app, BUX makes investing easier and more affordable for everyone. With BUX, investors can invest in fractional shares, ETFs and cryptocurrencies from 2019. Investing can also be put on autopilot through the BUX Savings Plan. BUX is currently available in the Netherlands, Belgium, France, Germany, Spain, Italy, Austria and Ireland. The fintech scale-up is headquartered in Amsterdam and is backed by some of the most prominent international venture capital firms.
Investing involves risks. Trading in digital currencies involves risks. You can lose your deposit.