Leer ons beter kennen.

With more than 700,000 clients, BUX is one of Europe's fastest-growing neobrokers and has been making it easy and affordable for Europeans to do more with their money since 2014. BUX's flagship platform, BUX Zero, is making investing accessible, intuitive, and affordable for both first time and existing investors allowing them to invest in a large suite of shares or ETFs they care about. BUX Zero is currently available in the Netherlands, Germany, Austria, France, Belgium, Ireland and Spain. The full range of BUX products, including BUX Crypto which allows users to invest in real cryptocurrencies, and BUX X, where users can trade in contracts for difference (CFDs), are available across multiple countries in Europe. Headquartered in Amsterdam, the Netherlands, the company is backed by some of the most prominent international Venture Capital firms.

The investment services of BUX Zero are authorised and regulated by the Dutch Authority for Financial Markets (Autoriteit Financiële Markten - AFM). BUX X, a trading name of BUX Financial Services Limited, is regulated by the Financial Conduct Authority, FCA Register number 184333. The services of BUX Crypto are offered by BUX Alternative Investments BV.

Met meer dan 700.000 klanten is BUX een van Europa's snelst groeiende neobrokers. Sinds 2014 maakt BUX het Europeanen gemakkelijk en betaalbaar om meer met hun geld te doen. Met BUX Zero, kunnen beleggers sinds 2019 in aandelen en ETF’s investeren. BUX Zero is op dit moment beschikbaar in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, België, Ierland en Spanje. Het volledige assortiment van BUX-producten, waaronder BUX Crypto waarmee gebruikers kunnen beleggen in echte cryptocurrencies, en BUX X, waar gebruikers kunnen handelen in contracts for difference (CFD's), is beschikbaar in meerdere landen in Europa. Het bedrijf heeft haar hoofdkantoor in Amsterdam en wordt gesteund door enkele van de meest prominente internationale durfkapitaal bedrijven.

De beleggingsdiensten aangeboden via BUX Zero van BUX B.V. worden gereguleerd door de Autoriteit Financiële Markten (AFM). BUX Crypto is een handelsnaam van BUX Alternative Investments B.V. BUX Alternative Investments B.V. is geregistreerd bij de Nederlandse Kamer van Koophandel onder het nummer 76895327. BUX X is een handelsnaam van BUX Financial Services Limited. BUX Financial Services Limited is een in Engeland en Wales geregistreerd bedrijf onder het nummer 03148972. BUX Financial Services Limited wordt gereguleerd door de Financial Conduct Authority, FCA Register nummer 184333.

Het laatste BUX nieuws

BUX introduceert beleggen in fractionele AEX aandelen in samenwerking met ABN AMRO Clearing

Vandaag introduceert BUX, een van Europa’s snelst groeiende mobiele brokers, fractioneel beleggen in alle AEX-genoteerde bedrijven.

BUX breidt uit: Italië achtste Europese markt en fractioneel beleggen nu ook via beleggingsplan

BUX lanceert vandaag de mobiele beleggingsapp BUX Zero in Italië en sinds kort kunnen klanten van BUX Zero ook fractioneel beleggen in meer dan 30 Amerikaanse aandelen en ruim 150 ETF's m...

BUX stelt voormalig ABN topman aan als nieuwe COO

Vandaag maakt BUX, een van Europa’s snelst groeiende mobiele brokers, bekent dat het Niek van Rens aanstelt als nieuwe Chief Operating Officer.