Jimi_metro_1.png

BUX groeit uit tot grootste mobiele broker van Europa

Amsterdam, 20 juli 2020 -  BUX lanceert vandaag BUX Zero, de commissievrije beleggingsapp, in Frankrijk. Na een succesvolle uitbreiding naar Duitsland en Oostenrijk eerder dit jaar, kan de nieuwe generatie beleggers in Frankrijk nu ook op een eenvoudige en snelle manier beleggen in hun favoriete bedrijven. BUX maakt daarnaast vandaag bekend in totaal meer dan 300.000 klanten te hebben en groeit daarmee uit tot de grootste mobiele broker van Europa.

Wij geloven dat iedereen moet kunnen beginnen met beleggen en met BUX Zero hebben we de beurs toegankelijk gemaakt voor een compleet nieuwe generatie beleggers. Omdat we vinden dat meer met je geld doen eenvoudig en betaalbaar moet zijn voor iedereen, introduceren we onze naadloze gebruikerservaring nu ook in Frankrijk, zegt Nick Bortot, oprichter en CEO van BUX, We zijn trots om aan te kondigen dat we hiermee zijn uitgegroeid tot de grootste mobiele broker van Europa en we kijken ernaar uit om de voordelen van BUX Zero naar nog veel meer Europese markten te brengen.

Eerder deze maand introduceerde BUX, als eerste broker ooit, BUX Zero Stories, een functionaliteit waarmee de nieuwe generatie beleggers de markten kan volgen op een manier die bij hun levensstijl past. De komende twee jaar zal BUX blijven uitbreiden naar nieuwe Europese markten.